Q and A - Zaczytane z Mazur #1


1. Od jak dawna jesteście książkoholikami?

Paulina - moja przygoda z książkami zaczęła się około 2,5 roku temu, kiedy zakupiłam dwie pierwsze książki, które bardzoooo mnie zaciekawiły.

Aleksandra - przygoda zaczęła się w podstawówce, gdy nauczycielska od polskiego mi zagroziła oceną niedostateczną, za nieczytanie książek :(. Zmusiła, ale jej teraz za to dziekuję :).

2. Czy od zawsze kochałyście czytać? Jeśli nie, to co Was do tego podkusiło?

W sumie odpowiedź znajduje się w pierwszym pytaniu, wiec czytaj wyżej :-P.


3. Macie jakieś inne hobby poza czytaniem?

Fascynuje nas fotografia, dlatego też zajmuje ona takie samo miejsce wraz z czytaniem :).

4. Oglądacie jakieś seriale/programy w telewizji?

Oglądamy seriale w ostatnim czasie wciągnęły nas dwa: Orange Is the New Black oraz Riverdale :). A poza nimi ja (Paulina) lubię oglądać Megatransporty, Absurdy Drogowe i Kubę Wojewódzkiego, czyli wszystkiego po trochu :).


5. Jakie książkowe Blogi polecacie?

W sumie to za dużo ich nie czytamy, ponieważ brakuje czasu, ale te 4 są dla nas obowiązkiem :):
Book Oaza  - book-oaza.blogspot.com
Z książką w ręku - z-ksiazka-w-reku.blogspot.com
Zaczytany Glonek - glonekwksiazkach.blogspot.com
Książkowe Zacisze - ksiazkowezacisze.blogspot.com

Kto będzie czekał na kolejne?? :-)


Komentarze

Popularne posty