DO TRZECH RAZY SZTUKA :)

Zbliżają się Święta 🎄 🎄 🎅 🎅

To czas gorączki świątecznych zakupów... Zmartwień o to czy na stole znajdzie się 12 potraw... Czy w natłoku gości przy niewielkimi codziennym stole w niewielkiej kuchni przy 2 razy większej gromadzie ludzi "upchniemy" jeszcze jeden talerz dla tego Najważniejszego gościa... To okres chaosu, pędu, kłótni o drobnostki, w którym nie mamy czasu na ,,STOP”, chwilę  odpoczynku.Ale są też plusy tego oto Święta :) Ten moment kiedy dzielimy się opłatkiem, a  większe czy mniejsze złości od nas odchodzą... Gdy w natłoku codziennych obowiązkach w końcu siadamy całą rodziną przy jednym stole... No i oczywiście choinka! Mikołaj! Czy Dziadek Mróz!🎅🎄🎁🎀Pewnie wiele z Was robi listę książek, które chciałyby dostać na…(miliony okazji, których zawsze za mało, aby lista się skończyła). My oczywiście też takie robimy 😅. Podzielimy się z Wami naszymi klasycznymi lecz mamy nadzieje, że dobrymi pozycjami 😗

Alexandra:
Na mojej liście w tym roku chcę aby przede wszystkim znalazł się:
,,Mały książe”  Antoine de Saint-Exupéry w tej pięknej nowej ilustrowanej wersji. Jest to mój klasyk jeśli chodzi o książki i dzieciństwo, uwielbiam do niej wracać a niestety nie mam swojego egzemplarza.
( http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,6539,Maly-Ksiaze-nowe-ilustracje )

Na mojej świątecznej liście nie może także zabraknąć  ,,Czasu żniw” autorstwa Samantha Shannon, jest to opowieść o niedalekiej przyszłości (roku 2059), a z racji tego, że lubię czasem odbiec od teraźniejszości i słyszałam o niej same pozytywy chciałabym aby powiększyła moją małą biblioteczkę.
( http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,21281,Czas-Zniw-The-Bone-Season )

Kolejną wymarzoną przeze mnie książką jest ,,Panika” Oliver Lauren, o której było dosyć głośno na początku roku, chciałabym nadrobić i tą pozycję czytelniczą :)
( http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7413,Panika )

Mikołaj ucieszyłby mnie, także przynosząc mi pod choinkę ,,Pani Noc. Mroczne intrygi. Księga 1” Cassandra Clare, która jak pewnie kojarzycie jest dalszymi losami Nocnych Łowców z serii “Darów Anioła”.
( http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,8549,Pani-Noc-Mroczne-intrygi-Ksiega-1 )

Moja książkowa lista nie jest zbyt długa i wymagająca, więc Mikołaju, byłam grzeczna wiesz co masz robić! :D


Lila:

Na mojej liście w tym roku będą królowały nowości i to, co od dawna powinnam przeczytać:
"Hygge. Duńska sztuka szczęścia" Tourell Soderberg Marieksiążka dzięki której chcę być szczęśliwa jak najszczęśliwszy naród świata czyli Duńczycy :).

"Czarny klucz" Amy Ewing, czyli trzecia część Klejnotu *-* Kocham te okładki oraz ich zawartość :).

A na koniec klasyka :) (komentarze za 3.... 2.... 1....., tak nie czytałam HP, ale nadrobię, kiedyś :), może w święta ) oraz małe wytłumaczenie, święta i moje urodziny są bardzo blisko, więc są to prezenty urodzinowo-świąteczne, żeby nie było :)

Harry Potter. Pakiet. Tom 1-7, myślę, że nie trzeba dużo pisać :). 


KOLEJNY POST TO NASZE PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH PREZENTÓW DLA KSIĄŻKOHOLIKÓW :)

Do zobaczenia :)





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty