"Zapisane w kościach" - Simon Beckett

Tytuł: Zapisane w kościach
Autor: Simon Beckett
Wydawnictwo: Amber
Cena: 39,80zł
Ilość stron: 336
Data premiery: 18-11-2014

Opis:

"Większość dnia spędzam ze zmarłymi. Jestem antropologiem sądowym. To po części patologia, po części archeologia. To, co robię, wykracza poza jedno i drugie. Bo nawet wtedy, kiedy biologia człowieka przestaje działać, kiedy z tego, co było życiem, zostaje jedynie zepsucie, zgnilizna i stare suche kości, nawet wtedy zmarły może być ważnym świadkiem. Może opowiedzieć swoją historię pod warunkiem, że umie się ją zinterpretować. Ja umiem. Umiem skłonić zmarłych do zwierzeń".
Tym razem doktor David Hunter – jak zawsze wyrwany z własnych bolesnych przeżyć – ma odczytać historię przerażającej zbrodni ze spopielałych kości. Na targanej sztormem, odciętej od świata i sparaliżowanej śmiertelnym strachem wysepce, której mieszkańcy mają swoje straszne tajemnice, nic nie jest tym, czym się wydaje, i nic nie może być wyjaśnione do końca.

Alexandra:
Jest to kolejna z powieści Simona Becketta, która wpadła mi w ręce :3 Tym razem Doktor David Hunter jedzie na małą wysepkę - Rune. Jedzie tam, aby zbadać szkielet spalonego człowieka. Jak to Hunter, który musi odkryć co i jak, a przy tym pakuje się w tarapaty. Czy doktorowi uda się i tym razem ze wszystkiego wyjść cało? Powieść dostarczyła mi wiele emocji, przekonałam się ze książki Simona Becketta naprawdę rozpierniczają system!





Ocena 9/10


Komentarze

Popularne posty