PODSUMOWANIE STYCZNIA

1. Przeczytane w Styczniu:
  • ALEXANDRA:


1. 2017 rok powitałam z “Lalką”  autorstwa Bolesława Prusa.  Historia w książce bardzo mi się podobała, gdyby ktoś napisał to samo ale we  współczesnym języku jestem pewna, że szybko trafił by na listy bestsellerów.
Ocena 5/62. W styczniu jak wiecie (bądź nie wiecie) skończyłam także czytać ostatnią część serii “Dary Anioła” a mianowicie chodzi tu o “Miasto niebiańskiego ognia”. 6 tom zamykający całą serię przygód nastoletniej Clare jako nocnego łowcy. Książka bardzo mi się podobała mimo grubości bo ma 702 stron czyta się ją szybko i przyjemnie. Bardzo się na niej ekscytowałam, ponieważ zżyłam się z bohaterami i nie cieszyłam się na myśl o tym, że to ostatni tom i przygód.
Ocena 6/63. Następnie przeczytałam kolejną książkę Classandry Clare “Mechaniczny Anioł Diabelskie maszyny” zakochałam się, nie mogę doczekać się tego, kiedy sięgnę po następny tom!
Ocena 6/64. Ostatnią książką stycznia był załącznik autorstwa Rainbow Rowell.
Książka bardzo przyjemna i lekka, szybko się ją czyta. Bardzo lubię książki, które przenoszą mnie do niedalekiej przeszłości.

Ocena 5/6
  • LILA:

1. Wielki Błękit, Jennifer Donnelly, str 388; 2,3cm;
Ocena: 4/6, Książka, która wciąga dopiero po 100 stronie,a na sam koniec chcesz czytać kolejną część. Więc jest ciężka do opisania :/
2. 7 dni, Eve Ainsworth, str 244; 1,8cm;
Ocena: 6/6, Recenzja niebawem
3. Milion cudownych listów, Jodi Ann Bickley, str 270; 2,5cm;
Ocena: 6/6, Recenzja niebawem
4. Morze pomysłów na bezmiar szczęścia, str 148; 1,5cm;
Ocena: 5/6, Książka zawierająca w sobie mądrości życiowe i obrazki, które są ich uzupełnieniem. Podnosi na duchu i uczy jak cieszyć się z małych rzeczy, godna polecenia :).
5. Silver. Druga księga snów, Kerstin Gier, str 408; 3cm;
Ocena: 5/6, Recenzja serii w kwietniu
5. Mango, nie mów nikomu, Wendy Mass, str 262; 2cm;
Ocena: 6/6, Recenzja niebawem

Podsumowanie = 1720 stron, 13,1cm


PODSUMOWUJĄC CIESZYMY SIĘ, ŻE NIE TRAFIŁYŚMY W TYM MIESIĄCU NA BUBLE :)

2. Zakupione w styczniu:






Tytuł: Ślady

Autor: Jakub Małecki
Wydawnictwo: SQN
Ilość stron: 304
Cena: 36,90 zł
Cena zapłacona przez nas i miejsce: 24,99zł, Biedronka
Data premiery: 28-09-2016







Tytuł: Wyspa X
Autor: Maria Krasowska
Wydawnictwo: ---
Ilość stron: 339
Cena: 32,90 zł
Cena zapłacona przez nas i miejsce: 32,90 zł, allegro
Data premiery: 16-06-2016




Tytuł: Obudź się, Kopciuszku
Autor: Natalia Sońska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 320
Cena: 36,90 zł
Cena zapłacona przez nas i miejsce: 24,99 zł, Biedronka
Data premiery: 9-11-2016










Tytuł: Bunkrów Nie Ma
Autor: Tony
Wydawnictwo: ---
Ilość stron: 538
Cena: 39,00 zł
Cena zapłacona przez nas i miejsce: 39zł,
http://bunkrowniema.pl/products-page/books/ksiazka/
Data premiery: 20-03-2016







BOX FANGIRL

Wydawnictwo: Moondrive

Cena: 59 zł

W skład boxa wchodzą książki:







Tytuł: Gratnie Dusze
Autor: Rainbow Rowell
Wydawnictwo: Moondrive
Ilość stron: 63
Cena: 14,90 zł
Data premiery: 12-2016




Tytuł: Fangirl
Autor: Rainbow Rowell
Wydawnictwo: Moondrive
Ilość stron: 380
Cena: 39,90 zł
Data premiery: 12-2016 (w tym wydaniu)









Komentarze

Popularne posty