Arkusz poetycki - Weronika Maria Szymańska

Tytuł: Arkusz poetycki
Autor: Weronika Maria Szymańska
Wydawnictwo: Flow Books
Cena: 39,90 zł
Ilość stron: 240
Data premiery: 16-04-2018

Poetycki głos młodego pokolenia. Wiersze jak w soczewce skupiają najsilniejsze emocje i ukazują problemy pulsującej rzeczywistości. Pędzący świat nas zmienia, ale uczucia pozostają takie same. Jak o nich mówić? "Arkusz poetycki" przynosi szczerą i poruszającą odpowiedź na to pytanie.
..............................................................................

Paulina:
 Zacznijmy od tego, że nie jestem zwolenniczką poezji, nie czuję emocji wierszy, po prostu ich nie rozumiem... Każda lekcja języka polskiego z wierszami była dla mnie ogromną katorgą... Dlatego chciałam spróbować ten ostatni raz... To była najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć.

Ten "Arkusz poetycki", który czytamy bardzo szybko, ponieważ niestety większość kartek to są ilustracje, ale są naprawdę cudowne, jestem bardzo nimi zauroczona i  pasują one do każdej z treści, dlatego wybaczam, jest podzielony na 5 rozdziałów/części:

  • pokolenie
  • tożsamość
  • uniesienia
  • w(y)rażenia
  • marność

W każdym z nich znalazłam chociaż jeden, z którym się utożsamiam i rozumiem. Okazuje się, że jednak poezje można lubić, rozumieć i utożsamiać się przez nią z innym człowiekiem. Czytając wywołuje we mnie bardzo dużo pozytywnych emocji i muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że jednak mi się spodoba jakakolwiek poezja.

"#Arkusz poetycki" to intrygująca książka, która pokazuje aktualną codzienność i przedstawia szarą rzeczywistość. Może nie każdemu się spodoba, ale mi jako laikowi poezji pokazuje, że jednak jest ona inna, ciekawsza forma na przekazanie emocji i przedstawienia świata. Dlatego polecam ją każdemu, kto nie rozumie i nie lubi takiej formy książek. Jeszcze te cudowne ilustracje, o których nie można zapomnieć *_*.


OCENA 9/10

Za możliwość przeczytania dziękujemy wydawnictwu ZNAK :*.

Komentarze

Popularne posty